شهرستان همدان | جلسه در خصوص طرحهای پیشگیری از معلولیت ها

جلسه ای با حضور مدیربهزیستی شهرستان ، کارشناس مسئول پیشگیری از معلولیت و جانشین معاونت پیشگیری بهزیستی استان و کارشناسان پیشگیری شهرستان در دفتر مدیریت بهزیستی شهرستان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان همدان در ابتدا نوروزی مدیر بهزیستی شهرستان ضمن خوشامدگویی به اعضای جلسه گزارش مختصری از اقدامات انجام شده در سال گذشته و همچنین برنامه‌های در حال انجام و پیش رو ارایه نموده و گفت: باید از تلاشهای همکاران بهزیستی شهرستان تقدیر نموده و همچنین از حمایت ها و پشتیبانی معاونت و همکاران به خصوص همکاری های خوب و سازنده آقای حاتمی تشکر نمایم.

نوروزی افزود: در سنوات گذشته غربالگران بینایی و شنوایی پایگاه‌های دایمی این شهرستان همکاری خوبی با مجموعه شهرستان داشتند و تشخیص و ارجاع بهنگام آنها به مراجع درمانی باعث پیشگیری از معلولیت های برخی از مراجعین شده است که کار ارزشمندی می باشد.

در ادامه حاتمی جانشین معاونت امور پیشگیری نیز ضمن تشکر از زحمات مدیریت و کارشناسان حوزه پیشگیری شهرستان گفت: با توجه به کثرت تعداد افراد واجد شرایط و گروه هدف  شهرستان همدان یکی از مهمترین شهرستان ها می باشد و با برنامه ریزی اصولی و درست می توانیم به اهداف و شاخص مورد نظر خود برسیم و در حوزه ژنتیک اقدامات بسیار خوبی در شهرستان همدان انجام شده و جذب حداکثری اعتبارات را داشته است.

در ادامه خانم افشار کارشناس مسئول و خانمها صحیحی و پیشدست کارشناسان پیشگیری شهرستان نیز گزارش اقدامات انجام شده را  ارائه نموده و پیشنهاداتی نیز در زمینه تسهیل روند و بهبود کیفیت خدمات ارائه نمودند.

کد خبر 111183

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد